Söndag

Hej hopp! :)

Sitter på tåget ner till Halmstad och är förvånad över hur bra mitt mobila bredband fungerar, trodde det skulle vara dålig mottagning här ute bland alla åkrar ;)

Var lite trött imorse, blev sent igår när vi var ute med Johan och Ulla. Men det var bara kul, firade ju pappas 50-årsdag och jag har ju inte träffat varken Johan eller Ulla på jättelänge.

Dock var det lite pinsamt när en extremt full kille som hade en nånting som såg ut som en häxhatt på huvudet sitter och stirrar på mig i fem minuter innan han kommer fram och sätter sig och börjar prata om vilket hockeylag jag hejar på.... Pappa va snabb på att sätta sig bredvid mig och tjafsa emot... Fyllo vs. påverkad pappa, wihooooo. Drömläget ;) och som vanligt förvärrar mamma situation genom att ställa sig och ta kort medans Ulla står och skrattar. Sikken släkt man har säger jag bara!

Framme 17.57 i Halmstad så det är en bit kvar. Med andra ord är det dags att plugga in hörlurarna och sätta på någon skön bakgrundsmusik medan man pluggar biologi ;)
Ha det bäst!
Cissi

Kommentarer
Postat av: Lotta

Vi gillar dej också ;D

2011-09-25 @ 18:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0