päronet faller inte långt från mig ;)

det är ett under att jag inte fått ett plommon eller fett päron i mitt huvud idag :p de ramlade ner titt som tätt precis intill mig medan jag gick och plockade upp all frukt. Så jag ska nog va lite glad ändå även fast jag fick ont i nacken av de :p


En timme tills farbor Johan kommer hit :) vad ska jag ha på mig? detta eviga problem.. Vi ska ju ut och äta sen också, hm..

Måste förresten tipsa om ett videoklipp på youtube! :) (är för lat för att lägga upp det här)
Sök på "Christina Grimmie someone like you" så får ni upp en jättebra video, hon visar verkligen att hon kan sjunga där :) Det är ju ingen jättelätt låt liksom.

Sims social ropar på mig ;)
Cissi


"serietidning" heter den här effekten, man kan få så häftiga bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0