noooo more

nu är det bestämt! Jag ska inte läsa kemi B :)
så den enda kemi jag har kvar att göra nu är att skriva provet på de kapitel jag missade när jag var sjuk precis innan jag åkte till irland. Gött!

Ikväll har vi det första mötet med revygruppen som vi ska starta här på skolan :) Fritids-Micke har bjudit in en tjej som tydligen var jätteduktig som ska hjälpa oss. Så otroligt roligt att man verkligen satsar på något eleverna vill! :) Hoppas att det blir mycket musik och sång i teaterspelandet, det är lite därför jag är med. Men det känns som att det inte kan bli annat än bra :)


Jag och Ida kom precis fram till att vi inte har några lektioner imorgon eftersom vi inte ska läsa kemi b! Sköööööönt, kan åka hem tidigt :D

ha en underbar dag! :)
Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0