lördaaag

Det var otroligt skönt att komma hem, ska ni veta. Kom med tåget vid sextiden, lämnade Miccis dator till hennes mamma och blev sen upphämtad av pappa.
Senare på kvällen övningskörde jag till Viktor, dags för filmkväll :) var hur länge sen som helst så vi hade lite "inte-göra-nånting-egentligen-tid" att ta igen :)

Denna helgen tror jag kommer vara väldigt... hm, hur ska man säga.. Nyttig, eller nödvändig, eller nåt :P Har massor av plugg, har redan varit ute i trädgården och plockat massor av plommon och äpplen (fräscha som ruttna..), ska ut och övningsköra när pappa klippt gräset, installerat mitt mobila bredband på maccen och massa sånt :) dock så bär det av ner till skolan redan imorgon, åker med Maddepadde :) Dessutom fyller världens finaste Ida 18 år, och det måste firas!

Just nu diggar jag lite till ABBA, funkar alltid :) "Well I can dance with you honey, if you think it's funny..."

Grillkväll hemma ikväll, yummie! Hoppas ni får en superbra dag, puss!
Cissi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0