inga weirdos idag

hahaaa jag stinker :p vi åt jättegod födelsedagsmiddag, och som vanligt hade pappa gjort vitlökssås med maaaaaassa vitlök. Så ja, jag stinker nu ;)

Hade (som vanligt) skittråkigt på vägen hem. Det är kul ibland när det sitter konstiga personer på tåget som kan underhålla en, men det va ganska dött på den fronten idag tyvärr. Har suttit och spelat sims social hela vägen hem istället :p


Imorgon hoppas jag kunna klämma in lite övningskörning, eftersom jag har min första körlektion på måndag! Pirrigt :) Vet att vi ska ut och äta imorgon med mamma, pappa, min farbror och hans fru :D


har funderingar på att färga håret brunt igen.. Hm..

Nu ska jag nörda lite mer sims innan det är dags för Skavlan klockan nio :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0