Fredagen 23/9

God morgon!

Har inte en enda lektion idag eftersom jag inte ska läsa Kemi B och första lektionen var inställd! Men jag gick upp lite tidigare ändå, skulle åka med Emma till skolan så jag kunde köra hem hennes moppe sen :) Hon bjöd mig på mannagrynsgröt till frukost (mums!) så då va de lite lättare att hjälpa henne, även fast de börja spöregna precis när vi skulle åka....

Nyduschad och sitter och funderar på vilken buss jag ska ta in till stan, mitt tåg går klockan två från halmstad. Men det blir nog den tjugo över tolv, vill inte riskera att missa tåget eftersom bussarna härifrån jämt är sena. Blir en timme inne i halmstad istället, och en timme i göteborg sen.. Jaja jag har ju min dator iallafall :)

GRATTIS till mina kära pappa, som fyller 50 år idag! Börjar bli en riktigt gammelgubbe nu ;)

See ya!
Cissi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0