frammeee :)

Framme i Halmstad (dock var det ett bra tag sen nu), har hunnit trycka i mig en pizza, skratta åt Bonde söker fru, provat mitt internet här på Lynga och lite sånt :) Isabella kom med den underbara idén att se på ett avsnitt (eller två.. hehe) av One Tree Hill, programmet med stort P här på lynga. Jag tror man skulle kunna kalla oss besatta av det, haha ;)


Ikväll blir det mys, eller firande eller nåt, eftersom Ida fyller år :) Så efter vi sett på OTH så drar vi till Evve och Jossan i Harplinge.

Imorgon ska jag offra min sovmorgon för att ha en fysikgenomgång, har ju prov på de på tisdag. Plus kemiprov på onsdag plus matteprov på torsdag. Yiha! Jag förstår varför våra lärare kallar denna veckan för dödens vecka, usch och fy. Är nog enda positva med att det inte blir nån fest i husvagnen på onsdag, då har jag ingen anledning att inte plugga ^^


Dags för Programmet! ;D See ya!
Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0