Skövde - Varberg

sitter på tåget ner mot skolan, och har jättekul. Verkligen. :P

Körkortsteori och... körkortsteori! Jaja, känner mig rätt duktig iaf :)
Fick åka x2000 hela vägen idag, asnajs! Hoppar dock av i Varberg o får skjuts av André, eftersom bussförbindelserna halmstad -> Lynga suger på söndagar.

Födelsedagsmiddag idag vare, o det var väldigt mumsigt kan jag säga. Fick dessutom mina presenter från familjen, och jag är väldigt nöjd! Skitbra presenter alltihop
Men den bästa presenten kan bara jag själv ge mig, och det är att klara körkortet! Nej vadå, jag är inte alls så nervös så att jag håller på att skita ner mig bara jag tänker på de? Heh.


Taggar en av de sista körlektionerna imorn! Hoppas ni haft en bra helg och får en fin avslutning på den :) Puss!
Cissi ♥


åh så kul man kan ha ;)

Kommentarer
Postat av: Anette

Vad vill du uppnå tillsammans med din häst 2012?

Här är ett hjälpmedel att nå dina mål.

Nyhet - träningsdagbok för dig och din häst 2012.

Beställ via [email protected]

Bifoga två av dina egna hästfoto, så blir din almanacka mer personlig.

2012-01-17 @ 12:50:30
URL: http://www.hastalmanacka.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0