tjolahopp

Teatern Yvonne var väldigt bra, jag fick ett väldigt starkt intryck av den. Den handlade om kränkningar och grupptryck och typ mobbing. Den var så himla bra, för det kändes verkligen som på riktigt. Den fick mig att drömma mardrömmar om samma hemska känsla teatern handlade om..


Emelie och Anna kommer snart hit, vi ska fixa lite låtar och bilder m.m :) Hoppas på att det blir lyckat, reslutatet alltså!
Imorgon är det fredag, imorgon slutar vi tidigt, imorgon är det strandfest :)
Och på lördag är det plönningedagen, och på lördag är det dags för Ann-Louises och Stefans 100-årsfest :D
Hoppas att jag på NÅT sätt hinner köpa skor imorgon!!! Gaah stressigt.
Söndag hoppas jag på blir en lugn dag och på måndag hade jag tänkt hälsa på hos mitt sommarjobb, undrar bara om chefen tänkt svara på mitt mejl...? Får la ringa annars ^^


Nu har jag inget mer kul att berätta, tack o hej! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0