Natti-dags

Hemkommen och välmående: kvällens status :)
Mötte mamma och pappa på stan när jag kom hem, tjugo i nio tror jag klockan var.
Vi for hem och jag tryckte i mig massa god mat (pitabröd, kebab, gurka, tomat, avokado, paprika etc.)
Det satt inte fel med lite jordgubbar i ovispad vispgrädde heller, mums va sommargott!

Satte mig egentligen vid datan en snabbis bara, har precis sett filmen Down to Love och tänkte krypa te kojs nu.
Jag hade ett väldigt intressant samtal med en kvinna som sa sig vara från stockholm och tappat alla sina resepengar, och verkligen bad, nästan krävde pengar av mig. "Jag skickar dom imorgon till ditt adressnamn! Du kan få 500:- för besväret!" Jo tjena, det tror jag oxå på. Jag förklarar att jag inte har några pengar på mig, bara enstaka mynt, i euro dessutom. Men det är inte förrän jag visar pengarna (knappt 2 euro) som hon kläcker ur sig "men det där hjälper inte mig", och drar därifrån. Nehe? Det va inte de jag försökte säga när du tiggde pengar av mig? Åh, obehaglig människa.


Intressant dag iallafall, minst sagt ;)
Nu ropar kudden, godnattis! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0