mumma

dagen kan sammafattas som: härlig men med skitdåliga presteringar :p

Jag orkar inte prata om proven, dom gick inte bra.. :p drog till stallet direkt efter skolan med Philippus, så red jag hennes häst Cebastian idag med :) Sedan fick sig Tintin en runda ute i naturen i detta underbara väder. Så härligt :)


Nu har jag hunnit duscha och städa rummet, nu inväntas bara Fredrik. Han skulle ta med sig pizza hit och jag är helt utsvulten så det kunde inte bli bättre :D yummie!
Funderar på om jag ska med honom sen bort till falkenberg där han skulle jaga med en kompis, men kan inte bestämma mig. Det lockar ju inte jättemycket direkt men å andra sidan har jag verkligen ingenting för mig ikväll annars ^^ Tiden och Fredrik får bestämma :p

Har ingenting mer intressant att berätta om, så det får räcka så ;)
Ha en fin kväll!
Puss


hittade en bild från Irland på älskade Murphy :) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0