mixxxx

Underbar helg på så många sätt, ändå fick den ett skitjobbigt slut.. Eller det var nog snarare en dålig start på veckan.

Plönningedagen gick bra, skitvarmt, mycket folk, kul, Plönninge vann traktor-SM :) 100-årsfesten gick okså väldigt bra, bildspelet på huvudpersonerna gick över förväntan. Inte krångel en enda gång ju :) Jag fick dessutom mina skor! tack vare Ida och evves moppe :D

Söndagen var väldigt mysig, bara tog det lugnt hemma hos Fredrik och njöt av att de var just söndag. Spelade boul hela eftermiddagen o så, haha :)

Måndagen spenderades lite överallt. Nere på malmö hästklinik, på mitt sommarjobb och i familjen Örjanssons paddock, även lite hos Jonte på kvällen :) Tack ni underbara, just för att ni är så underbara. Ni får mig alltid att le och klara såna svårare saker.. ♥ Me love You


Dags för föreläsning av maud delling, om avelsgrejsimojs. Spännande, får vi hoppas!
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0