mixis helgis

Va bra min helg har varit, har jag kommit fram till :)
Jag följde med Fredrik bort till Falkenberg i fredags när han och hans kompis Erik jagade vildsvin,
men tydligen så ville inte grisarna komma fram för min parfym luktade för mycket.... ja! lyckat :p

I lördags va sista dagen jag tog hand om Tintin, sen åkte jag in till skolan för att se på Plönninges studentbal med Alex och Fredrik. Jisses va fina alla var! Det va lite rörigt när dom kom fram till strandbaden så de va lite svårt att se men det gjorde inte så mycket, alla va ju så fina :) Efter det drog vi på kalas och firade en kusin till Fredrik. :)

Söndagen va nog den bästa, för det va då vi åkte och tittade på valparna! De va i Klippan, utanför ängelholm nånstans, och de va kopov/wachtel-valpar vi tittade på för Fredrik ville ha den som jakthund. :) Han hade inte bestämt sig när vi åkte dit men så blev de bestämt att han skulle ha en iallafall :D ååååh dom va så söta, jag ville ha med allihopa hem! Det blev en liten tik (jag valde :D) som ska heta Selma :) Jag längtar redan, vill ha hem den nuuuu :')


Jag tror att jag borde börja på skolarbetet vi egentligen ska göra den här lektionen... :p Bilder från helgen kommer upp senare idag när jag laddat kameran!
Ha det bäst
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0