k a s s

detta har varit den sämsta dagen på länge! Inget har gått som jag vill och jag har haft jätteont i magen hela dagen :( Vi hade friidrott idag och jag har nog aldrig varit så dålig på det i hela mitt liv som jag var idag.. Dessutom var jag hur stel som helst efter gårdagen, jag har ingen aning om varför för det känns lite skumt om blåsten kan orsaka allt de?

meeen, en liten ljusglimt har jag faktiskt haft idag! Totalt oförväntat fick jag MVG på mvg-provet om fölning, foderstater och allt som inkluderar i det. Jag är väldigt nöjd för jag trodde verkligen inte det, och båda lärarna Marianne och Kristina som vi hade till det provet är stenhårda.
Plugget lönar sig, vilket är otroligt tursamt för mig annars hade jag varit ännu mer skoltrött än jag redan är.


Har verkligen inget intressant att berätta om dagen egentligen, så det får räcka så :p




detta var nog enda gången under eftermiddagen vi hade friidrott som jag log ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0