intresseklubben antecknar..


min mat :) jag menar det är säkert nån i intresseklubben som ville veta hur den såg ut :p

Jag har faktiskt hunnit med allt jag ska än så länge, guldstjärna till mig :D Bara den sista packningen kvar, har med mig extra mycket hem den här gången- så slipper man ta allt på en gång när skolan slutar :)
Trots att det är kort tid av skolan kvar och det är soft med många lediga dagar, så är mina veckor så jävla fullspäckade så det är nästan sorgligt! :( Det är så mycket jag måste och vill göra så jag kommer inte på långa vägar hinna med allt :/ Men sånt är livet! Ärligt talat har jag det nästan såhär än att va en no-lifer o inte ha ett piss att göra ^^

nej nu är detta inlägget för långt o tråkigt, dags att fortsätta med mina duktigheter :)
Godnattis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0