h a p p i n e s s

JAG ÄR SÅ SATANS JÄVLA GLAD!
Allt jävla plugg lönar sig, än så länge iallafall! Det finns inget bättre än när man är skoltrött så man inte vet vart man ska ta vägen, tar tag i grejerna och pluggar ändå- och det lönar sig, man får bättre resultat än man någonsin vågat tro! Jag blir så glad, för varje positiv grej får jag liite mer motivation, jag kanske kan klara det här ändå :)


Idag åker jag heeeem :) Vet inte exakt när jag är hemma men det spelar inte så stor roll, jag ska komma hem till ett soligt skövde (hoppas jag!!!), träffa min familj och sova i min egen säng :D Halmstad är asbra, Laholm  (/skogaby) är asbra, men inget slår Skövde :D

Dags att pallra sig ner till fritids och skriva upp sig på sena bussen, innan det är dags för kemi! Tagga :p

Ha en underbart bra dag!
Puss :D


en gammal bild, hittade den bland arkiven på bloggen ;)
brunhårig där, men jag saknar det inte längre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0