fredag på Plönninge

jag har en känsla av att denna dagen kan bli ganska lång.
Just nu har vi två lektioner där vi ska skriva om en valfri evolutionsteori + en debattartikel om för/emot vargar och vargjakt. K U L ... De 2 proven vi har i eftermiddag får ju inte dagen roligare heller :p
I eftermiddag ska jag till stallet och ta hand om och rida Tintin :) Han fick en chill dag igår, vilodag plus käka gott sommargräs :) Skulle sitta upp på Cebastian oxå åt PW.

Annars så tror jag att det blir en ganska tråkig kväll, Elin och Rikard stannar iallafall kvar på fjelldalen så jag blir ju inte helt själv. Har jag tur kanske jag kan åka med om dom ska handla :D


Imorgon blir nog däremot roligare :) På morgonen blire upp till stallet igen, sen skynda sig hem innan man ska iväg och titta på treornas bal. Jag tycker det är jättespännande, så fina klänningar och par överallt :)
Så det blir nog en lugn men trevlig helg, och det låter alldeles perfekt efter denna veckan.


Nu är det nog dags att ta tag i evolutionsteorin, lite iallafall... ;)
Ha en bra dag :)
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0