en.... vanlig tisdag :)

Goddag solstrålar! :)
Min dag har varit väldigt bra måste jag säga, körde traktor första lektionen och andra hade vi traktorteori. Förutom att jag skulle hjälpa Jocke att köra fram en kärra så gick det väldigt bra :) Koppla vagnar är lixom inte min grej, inte riktigt än :p Har haft djurkunskap hela eftermiddagen så jag är proppad med kunskap om föl och dess utfodring osv. Om ni ville veta ;)

Jag längtar tills imorgon eftermiddag då i stort sett hela klassen åker iväg till göteborg för att se på teater :) Mysigt med en liten klassresa! :)
Annars sa Fredrik att han skulle komma hit och hjälpa mig med mina förberedelser inför helgen, hoppas han håller sitt ord ;)


Men nu ska ni få se bild på min klänning, tyvärr inte när jag har på mig den men det får bli en annan dag. Ta hänsyn till att bilden inte ger klänningen rättvisa för fem öre!



TODAY



Ignorera mitt halvfåniga ansiktuttryck, haha :) Älskar den här tröjan eller vad man ska kalla det, fick den av syrran i julklapp. Den är så himla slapp o go att ha på sig, speciellt nu när det börjar bli lite varmare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0