en otroligt seg Cissi

Ett av tre prov denna veckan avklarade, och jag hoppas att det var det svåraste av dom! Nu när kemin är gjord så är det vara att plugga järnet på ridläran och fysiken! Som Adele alltid säger: Motivation!



Jag har varit för trött för att orka göra nåt blogginlägg förrän nu. Söndag bestod till mesta dels av övningskörning, vi körde runt i trakterna runt Skövde och jag lyckades att inte köra ner i diket även fast pappa trodde de ;)
Åkte till Fredrik vid tvåtiden och vi gjorde inte så mycket mer än att käka och se på hockeyn med Jonte. Synd att Sverige förlorade så stort, men samtidigt väldigt kul för Finland att äntligen få vinna igen! Det kunde dom få tycker jag :)

Igår var en stressig dag, men på nåt sätt också väldigt lugn. Vi fick tårta av Isa på mentorstunden eftersom vi sjungit för henne när hon fyllde år, så alla mådde illa när vi gick till lunchen eftersom tårtan va så maffig x) Men dock väldigt god!
Tog hand om lilla Tintin gjorde jag oxå, red lite och sånt där. Ska ju som sagt ta hand om honom till på lördag medan Felicia steker i Alanya ;)

Fritids var väldigt snälla och körde en hel buss (stor!) till Max så att vi kunde få lite kväll/nattamat. Mums! Sen när jag kom hem vid elvatiden var det bara att fortsätta plugga på kemin innan jag la mig för natten.


Jag är inte alls pepp på det här biologitemat vi har nu, det verkar rent ut sagt jävligt tråkigt. Visst den biten med vargen kan väl vara intressant men resten? Typ evolution och väder, nej tack!

Men nu ska jag leta reda på mina kära kompisar och va lite social :)
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0