en onsdag man bara vill snabbspola

Jag längtar tills denna veckan är över, för jag gillar inte att ha så stora prov framför mig.. Jag känner mig verkligen stressad för jag måste prestera bra, men samtidigt har jag ingen lust alls. Men man måste hitta orken nånstans, för det lönar sig i längden. Shit vilket hårt liv jag har :p


Idag blir det inte mycket mer än att plugga, förutom att ta hand om Tintin då :) Gårdagen utsåg jag till en pluggfri dag, och jesus va skönt det va! Efter jag varit i stallet åkte jag, Maria och John in till pizzerian för att käka plus för att fira Johns födelsedag :) Sen hem till duschen innan jag åkte tillbaka till skolan och hängde där med alla coola snubbar.
     Denna dagen blir väl dock inte riktigt lika bra skulle jag tro, men vårat fina väder är iallafall något positivt. Kanske kan ta den där uteritten jag och Isabella snackade om :) God mat till kvällsmat dessutom, tacoköttfärs i tortillasrullar eller nåt, yummie :) Om jag bortser från allt studerande jag måste göra ikväll så kanske det kan bli en bra dag ändå (y)


På lördag är det dessutom treornas bal som jag ska titta på, det är så kul att se alla glada treor i deras fina klänningar :) Jag hoppas att Fredrik kommer hit på fredag, för jag vill inte vara själv på fjelldalen :( Det är tufft att vara mörkrädd och lättskrämd, faktiskt!

Nu är babblet slut, ha en bra dag :D
Ciao


en bild kan väl inte skada, även om den är gammal ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0