det kallas nog självömkan ;)

satan i gatan vad det blåser ute!
Jag gav mig ut för och springa, men ångrade att jag gjorde det så fort jag kom utanför dörren.. Jag frös hela tiden, det blåste mig nästan ner i diket emellanåt och det kändes som att jag skulle få nackspärr. 40 jävla minuter tog det, eftersom jag fick håll efter halva springsträckan och fick gå resten efter att jag kommit till galoppbanan.
Jag fryser fortfarande, och är stel i vänstra axeln ännu.. Dessutom värker det i mina ben och jag är jättehungrig men känner inte för att laga mat nu..... :( åååh va synd det är om mig! :p

Den här dagen känns på nåt sätt inte som en riktigt dag. Vi hade traktorlektioner hela förmiddagen och jag övade på att backa med släp. Varannan gång gick det hel felfritt och va jättelätt och de andra gångerna gick allt åt skogen. Hoppas på att jag prickar in rätt gång när vi ska köra banan på tid ;)

Vår klass lyckades ha en lugn debatt idag faktiskt, när vi hade en debatt om för/emot vargjakt. Vi skrek inte på varandra lixom :) Dessutom, jag kan inte fatta det, men jag fick MVG på provet jag skrev i fredags i kursen Häst och Stallskötsel! whaaaat, jag trodde jag knappt skulle få VG! Men det är bara att tacka o ta emot och vara glad :)

Mycket text och lite bilder, förlåååt! Ska bli ändring, slänger in nån bild i detta inlägget :)
Jag kan inte bestämma mig, sova eller äta sova eller äta? åh.
Puss på er :)


en bild från Irland, på St Patrick's Day

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0