äntligen :)

wohooo, jag lever! :D
Redovisningen gick bra, kunde gått bättre men jag förväntade mig sämre resultat så ;)
Stackars 09B insåg att vi hade kemiprov imorgon, men snälla Runar ändrade på detta så det blir på tisdag istället. Puh! Kan man fokusera helt på VG/MVG-provet imorgon, och det är fullt tillräckligt kan jag säga :p

Jag vill inte käka snabbmakaroner och lax igen, men jag vill inte käka panpizza heller :p Hmm... pasta o köttbullar? Jag är så otroligt kreativ idag, eller vad tycker ni :D

Skövde får finbesök av mig imorgon, äntligen :) Och denna gången kan jag övningsköra, för vår bil är inte trasig längre :p Jag kommer förstöra för miljön hela helgen, eller så mycket som pappa orkar iallafall ^^,
Åker upp till Laholm på söndag kväll så att jag får med mig ridgrejerna till skolan,
ska ta hand om den söta hästen Tintin hela nästa vecka :) Felicia åker ju till Alanya, orättvist... :p

Dags att cykla hem och njuta av det fina vädret, packa, plugga, käka, städa, tvätta... Herregud jag kommer ju inte få en blund inatt! :( taggataggatagga..

hare bäst iallafall, ciao!


vi är så otroligt vackra i min familj.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0