3-årstest

Jag har olja på armarna, även efter jag duschat.. Jag tror jag ska hålla mig till att köra traktor och dra vagnar istället för att koppla vagnar o skit :p Jag är för dålig för mitt eget bästa, ungefär så ;)
Men! Jag fick köra lastare idag o de va skitkul :) Fast lite läskigt eftersom jag tog för tunga lass ibland så hela traktorn lyftes.. Oops ;)

Var med Felicia borta på lyngåkra idag eftersom jag ska ta hand om Tintin nästa vecka :) Sedan drog vi vidare till 3-årstestet borta på fjellare för att se en häst från Lyngåkra. Det började med att Nightro (tror jag han hette!) hoppade över inhängnaden, alltså dom agria plastsnören som satt högst upp på alla hinderstöd banan runt. Han hade knappt fart heller, men jävlar va han hoppa! Minst 1,80 så hela publiken fick ju nästan hjärtattack innan det brast ut i en stor applåd. Maffig häst lixom :)

Jag försöker verkligen bli pepp på djurkunskapprovet vi har på fredag, men det går inte! Är skoltrött så in i....
Men jag måste verkligen ta tag i grejerna nu.. Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0