2 veckor, 7 dagar :)

Evolution - backa med släp - berätta om hästar på Irland - evolution

Ni fattar inte hur tråkigt detta temat faktiskt är.. Jag bryr mig liksom inte om
ifall det finns en del som inte tror på vetenskapen, och jag vill än mindre argumentera varför!

Men idag ska jag försöka vara duktig igen, men det blir nog ingen löpning idag utan snarare en cykeltur :)
Hoppas på att jag hinner för jag har engelskaprov imorgon, arbetet om evolutionsteorin ska vara klar imorgon och jag började idag plus att idag är första mötet om treornas utspark! ;) Det ska bli så kul att fixa de, shit va vi ska skämma ut dom! :)
Som Rikard sa "Utsparken är ju det sista vi kommer minnas av er tvåor". Just därför ska det bli så kul! ;)

Hoppas på att morgondagen och helgen blir bra, men det känns så. :) Jag längtar jättemycket till på onsdag/torsdag då lilla Selma kommer! :) Och det är bara sju skoldagar kvar!

Ha en underbar dag :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0