ungjävlar

jag gick och la mig vid tio, var helt slut och somnade med en gång. Natten hade varit perfekt om det inte hade varit för dom j*vla ungarna. Vaknar mitt i natten av att de är ashög musik och massa skrik i hela huset. Och när de är så på fjelldalen äre tio gånger värre än i ett annat hus.. Kollar klockan på mobilen : 02.14. Va fan?!

Hoppades på att de skulle hålla tyst medan jag låg i sängen och försökte sova men blev bara argare och argare. Tillslut orkade jag inte mer, slängde på mig mjukisbyxor och en tjocktröja och rusade ut. Jag har ingen aning om vad jag sa, bara att det kom en massa svordomar ur munnen på mig.
Men droppen va ändå när den klyftiga pojken andreas lägger kommentaren "du är inte på så bra humör idag va?". VAFAN TROR DU ELLER?! Dom ska va glada att jag inte exploderade.....!



Idag hade vi första kemilektionen på vår intensivvecka, det va seeegt :p Var halvt död och fatta nada, det blir lixom så när man inte får sova ordenligt -.-
Har egentligen fysiklektion nu, men vi har självständigt arbete så ;) he-he...

Hoppas ni har det bäst!
Puss

Kommentarer
Postat av: Matilda

Har det flyttat in nya där? :S

2011-03-31 @ 09:21:37
Postat av: cissi

ah det bor någon i varje rum nu, och i 4 av dom bor det 2 :) så vi är allt som allt 14 just nu

2011-03-31 @ 16:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0