Tuesday

for det ar val tisdag? haha har redan tappat kollen :p
jag maste saga att jag trivs har anda, det kandes inte alls som att jag skulle gora det nar jag kom hit kan jag ju saga... Men Bill ar jattesnall och jatteduktig, jag lar mig jattemycket av att bara titta nar han rider och sa. Idag fick jag lana Adeles dator, den franska tjejen :) Snart ar var rast slut och da borjar ridlektionerna, som ar klara vid sextiden ungefar.
Sen ska vi in till Mallow, hahaha, och hamta en kossa som rymde tidigare idag. Bill skulle lamna den pa en annan gard sa kom den los pa nat satt (har ingen aning om hur eftersom den stod i hastlastbilen men), sa vi ska iallafall hamta den sen. lar bli ett helvete, eftersom den var helt galen nar vi skulle lasta den. Tur vi hade gummislang liknande saker som piskor, annars hade den sprungit over oss...
Jag hatar att inte ha ett svenskt tangentbord, det ser ju jatteskumt ut nar man skriver sahar......
Pa ett satt langtar jag hem lite, men pa ett inte... Kanner att jag har sa mkt att uppleva har innan jag vill aka hem :D
Hugs & Kisses from Ireland :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0