Travar-Tisdag

Shit va roligt det va att rida monté! Jag och Emma red ut på varsin travhäst, jag på Buttercup och hon på Knapran. Vi tog det väldigt lugnt för det var första gången jag red monté och hästarna var väldigt heta. Men det va uppför en lång backe vi lät dom springa på, och jäääävlar säger jag bara! Herre min jesus va hon sprang! Det va riktigt coolt, dels för att det gick väldigt fort men mest för att man kände verkligen hur hästen jobbade med varenda muskel. Grymt häftig känsla.

Jag och Emma har bestämt att detta ska vi göra igen, många gånger :D Bra träning för benen oxå, det känns lite i dom nu :p

Annars har jag precis duschat och skrivit ett mejl till Bill. Borde egentligen börjat plugga för länge sen, men jag vill verkligen inte. :( Nu ska jag slita tummen ur röven allt vad jag orkar så att jag får nåt gjort.
Musik av Green Day (live dessutom!) fyller rummet, ska förhoppningsvis göra pluggandet lättare. :)

Ha det bäst! Puss
Cissi ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0