Sverige vare

äntligen hemma (visserligen var det nästan 5 timmar sen jag var i Sverige men ändå).
Kom hem och snackade med mamma och pappa och fick hemlagad mat, mums! Har sedan delat ut presenter till familjen :) Mamma fick ett halsband, Nellie en irländsk tekopp och pappa fick en irland-mössa och jameson-fudge. Själv fick jag ett armband av pappa, han köpte det när han var i sydafrika förra veckan. Det var väldigt fint och jag gillar det jättemycket.

Jag är alldeles för trött för att orka berätta vad vi gjorde i Dublin och så, måste sova. Ska ju ner till Halmstad igen imorn :) Glömde min necessär i Emmas väska (den fick inte plats i min..) så jag har inget smink, SNYFT. haha ne men jag överlever ;)

Hoppas ni har det bäst, nu ska jag sova i min VARMA säng i mitt VARMA rum.
Yummie


Godnattis ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0