rida rida riiidaaa :)

har lanat adeles dator drf har jag inte alla bokstaver, tyvarr..
Anyways, idag har jag an sa lange krossat korn (jag haaaaatar de), mockat, matat alla djur osv. Bill och Adele akte ivag pa en tavling vid tiotiden, kommer tillbaka senare i eftermiddag. Sa Bill sa att idag skulle jag rida Ace igen (<3), 2colours (hasten jag ska tavla pa sondag) och Henric, en av ridskolehastarna. Vi skulle rida crosscountry nar jag red Henric och "I want you to ride the shit out of him" sa Bill till mig :p tror de va for att han slangde av en elev sist.
Men nu har jag jattebrattom, ska hinna rida alla hastarna innan klockan tre. Hurry hurry! Puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0