onsdag

Imorgon är min sista dag här på Eden Hill. Jisses vad jag kommer sakna det..
Jag har klippt gräs i stort sett hela dagen, haha. Arbetet man måste göra för att klippa gräset är otroligt underskattat. :p Det är varmt och man måste släpa på maskinen hela tiden som jämt fastnar eller går jättetrögt ><. Men jag har haft en underbar dag i strålande solksken iaf, och jag tror jag har bränt mig lite på armarna. ^^ Men sålänge det inte svider så gillar jag det för då kommer jag bli brun där sen :D
Red som sagt 2colours idag, men inte Henric det hanns inte med och han gick båda ridlektionerna oxå. Jag slapp plocka sten på fältet idag, jag klippte gräset ist. ;)
Som jag nämde snabbt igår ska jag till Dublin på fredag med tjejorna! Har inte träffat Emma F och Alex sen vi sa hejdå på flygplatsen så det ska bli väldigt skönt att se dom igen. Men jag ska åka buss till Dublin (antar att det är för att hållplatsen jag kommer fram till är nära till vandrarhemmet vi ska bo på) och om jag fatta tidtabellerna rätt så ska jag byta buss i Limerick och allt som allt åka buss i 5 jävla timmar. Ganska mkt mindre kul, eftersom vi inte kommer ha nån tid till att se oss omkring i Dublin och jag kommer dö av uttråkning.
På lördag lyfter flyget hem, och 19.00 är jag tillbaka i Sverige. Ska bli väldigt skönt att komma hem, även fast jag trivs hur bra som helst här. Borta bra men hemma bäst! På söndagen åker pappa tåg med mig ner till halmstad och hjälper mig med väskorna.  Bilen krånglar så han kunde inte köra mig. I Halmstad möter Fredrik upp mig och jag tror vi tar en sväng förbi skolan för att lämna all packning innan vi far hem till honom. Jag saknar honom hur jävla mkt som helst, det är inte alls kul att inte fått se honom på fyra veckor. Men det känns bra att vi överlevt praktiktiden iaf, haha! Nu har vi inga långa perioder utan varandra framför oss :D
Ska käka lite majskolv och pasta nu (strange, jag vet) innan jag packar vidare. Hoppas ni har det jättebra!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Emma Frick

Kalla mig Emma F en gång till så kommer du inte se Fredrik på lääänge! ;)

2011-03-24 @ 20:53:36
URL: http://www.emmainireland.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0