nutellis

har precis käkat en helt okej frukost- i like nutella ;)
har bara ä for tillfället, orkar inte kopiera och klistra in alla bokstäver :p
Idag har vi än salänge bara hunnit mocka och fodra hästarna och sant, ska snart ut och rida 2colours. :) Gillar den hästen, han paminner mig jättemycket om Johnny, bade utseendemässigt och temperament och sa.
Annars sa ska vi mocka ut 2colours box idag, vi gjorde Sleepys igar och det var nagot av det värsta jag varit med om. Inte for att det var tungt (visst det var det ju självklart oxa) utan for att det luktade sa jävla äckligt. Inte den vanliga starka kisslukten, utan typ rutten lukt. Som väldigt gammalt blomvatten. Och da menar jag typ 3 ar gammalt, med lite hästskit i. UUUUUUUURK.
Ska även fortsätta stenplockandet -.- Gjorde det igar med de tva nya franska tjejerna (kom forra mandagen), Leslie och Roxanne och det var sa otroligt drygt. De snackade bara franska med varandra hela tiden sa jag gick och storde mig pa det eftersom jag tyckte det var väldigt otrevligt, dom vet ju att jag inte forstar....... jaja.
Nu maste vi ut och fortsätta arbetet ;) "motivation" som Adele alltid säger ;)
Ha det bäst!!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0