I'm still living

ajsing bajsing, det var nog lite for lange sen jag uppdaterade :p men min dator ar sonder och gar ej att laga... kul.
Men den franska tjejen, Adele, akte hem till frankrike i en vecka idag sa jag fick lana hennes dator hur mkt jag ville! sa himla snallt av henne. Dock har jag ju inte alla bokstaver men det ar sant man far leva med. Framforallt ni :p
Forra veckan, i onsdags akte Bill och hans familj till Madrid for att halsa pa sin dotter som ar dar i tre manader. Sa vi var sjalva har till imorse da han kom tillbaka. Sa det var med andra ord inga ridlektioner forra veckan och det var otroligt skont. Det enda vi gjorde var att mocka och ta hand om hastarna och rida ut och hoppa stockar och massa sant. Otroligt mysigt :)
Senaste inlagget jag gjorde pa bloggen skrev jag att jag skulle till sjukhuset for att kolla min hand, som jag gjorde illa andra veckan har. Kraschade in i ett hinder med 2colours. Dock var det som tur var ingen spricka eller nagot brutet! Och nu ar handen nastan bra, inte alls lika svullen langre (knappt nanting) och den gor bara lite ont nu.
Och eftersom handen var okej (doktorn sa att jag skulle rora pa fingrarna och ta tabletter mot smartan om det behovdes) sa tavlade jag forra sondagen! :D Jag och Adele var med i klassen Pony Pairs, med hastarna Lilly och 2colours. Hasten jag red, 2colours, var helt cp pa framridningen. Hoppade pa stallet sa fort man kramade minsta lilla med handerna och var otroligt seg att fa framat (han ar annars valdigt pigg), men efter nagra sprang kandes det battre och efter det stora hindret pa framhoppningen var vi redo for start :D
Och det var sa javla kul! Jag vill gora det igen igen igen! Galoppera over falt och hoppa massa blandade hinder.
Nu far ni faktiskt ursakta, jag far fortsatta uppdateringen imorgon eller nat, for jag ar skittrott :p
Ha det bast, for det har jag! :D men jag saknar er darhemma.
PUSS

Kommentarer
Postat av: Emma Frick

Va har hänt meed din data??

2011-03-22 @ 22:42:48
URL: http://www.emmainireland.devote.se
Postat av: cissi

kontakten där man sätter in stromkabeln är sonder... Kunde inte fixas

2011-03-23 @ 12:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0