Hejdå Eden Hill

nu bär det av. Ska gå ut och säga hejdå till Jenny och Bill, de franska tjejerna är lediga idag så de sover fortfarande. Jag vill inte. Jag längtade hem jättemkt tills Bill frågade mig om jag inte ville stanna längre än till helgen. Och det ville jag ju!!! Men jag vill hem oxå... En vecka längre här, i paradiset lockar betydligt mkt mer än att komma hem till en intensiv-vecka med NV kan jag ju säga. :(

Jag fick iaf jättebra omdömen av Bill, uppskattar det jättemkt. Han skrev dessutom att han gärna skulle vara referns åt mig, undrar om han kan få tummen ur och skriva ett brev då oxå. Hahah även om han lovar kommer det aldrig hända ;)

En kvart kvar tills taxin kommer. Måste ju säga hejdå till hundarna oxå, och bebiskossan, Murphy och 2colours (gud vad jag kommer sakna de hästarna.. red båda två sista gången igår.) Vi får inte glömma de hatade gässen, haha ;) nää, jag låter nog Jenny hälsa till dom åt mig :P

Anyways, time for Dublin! Ses "snart" flickor :D


Hejdå Eden Hill, tack för några utav de bästa veckorna i mitt liv.

Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0