halmstaden

Ni fattar inte hur skönt det va att ta en dusch hemma där man
- inte bränner sönder huden i det varma vattnet för att man är helt iskall när man kliver i duschen
- inte har ett brummande ljud som gör att man inte hör vad man tänker
- kan stänga av vattnet och sen ha varmvatten direkt när man startar det igen
- blir 100 % ren (alltså även händer och fötter)
- inte får köldchock när man kliver ur duschen :p
Jag känner mig riktigt ren för första gången på fyra veckor, haha

Nu ska jag packa om mina väskor litegrann, ska ner till Plönninge idag och lämna väskorna där. Sen ska jag till Fredrik :) Pappa åker tåg med mig till Göteborg och hjälper mig med väskorna, sen tar Fredrik över som hjälpande hand när jag kommer fram i Halmstad. Har nog lite bråttom, kanske, tror jag :P Tåget går halv ett och jag är inte klar med packningen och ska käka också.

Hoppas ni får en fin dag, det vet jag att jag kommer ha :)
Pussar!
Cissi ♥




linnet och den långa cardiganen är köpt på Irland :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0