grillmys

sticker iväg till Harplinge för att mysa lite med världens bästa tjejer! :)
Dom har grillat och ska käka de men jag hade skrivit upp mig i matsalen,
så jag ska bara dit för att snacka lite skit :)
som vanligt, hehe ;)

Jag har ingen aning om vart jag gjort av min telefonladdare och min kameraladdare!
PANIK.
Har en gammal nokia nu så länge som jag tur nog
hade på skolan. Men kameran, jag har ju inte lagt
upp alla bilder från Irland än :(
Inte kul..

Har förövrigt träningsvärk i överarmarna från gårdagen,
Buttercup va lite het på gröten ;)
Men träningsvärk= bildande av muskler (y)
Tur för mig eftersom jag får träningsvärk
hela jävla tiden :p

Ha en underbar kväll!
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0