equipeople

efter en lang dag i stallet har vi kommit in och jag har antligen fatt lite mat i magen.
Caroline fran Equipeople var har idag, och hon hade med sig en svensk larare, fran SOTASEN!
fan va fult det ser ut nar man inte har alla svenska bokstaver, menmen.
Hon hette iaf anna-lena andersson och ni fattar inte hur skont det var att fa snacka med nan, pa svenska!!!
otroligt skont.
idag flytta vi hastar fran en hage till en annan, sa det blev lite harliga galoppturer pa falten. Sa otroligt harligt va de. :) Annars sa skulle Bill flytta den dar dumma tjuren idag, och nar vi tillslut fatt pa den pa hastlastbilen sa rymmer den ju saklart! Inne i Mallow! Staden har, sa tjuren sprang los pa gatorna, hahahaha. Folket i stan va skitradda for den, sa polisen hade kommit dit sa tillslut fick Bill ivag den till en hage laangt borta. Det hade jag velat se, latt!!
Nar Caroline var har sa fragade jag henne om internet, och hon sa att jag skulle ta mig in till en dator-affar sa att jag kunde kopa ett internetkort, sa det framforde jag till Bill. Hoppas pa att vi aker och handlar imorn, sa kanske jag kan gora det da. :)
Och nar internet ar fixat, kommer ni antligen fa se bilder harifran!! Dom ligger pa min dator och bara vantar pa att fa publiceras :D
men nu har adele duschat klart sa nu ska hon fa tillbaka sin dator :)
hoppas ni har det lika bra som jag!
ciao :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0