crosscountry

okej, eftersom min dator är världens sämsta dator sa sitter jag nu vid Jennys dator. Lyckligtvis är min pappa världens bästa pappa som fixar ny sladd till datorn som antagligen är framme pa fredag :)

Blev inget blogginlägg igar eftersom datorn krangla sa, även internet. Vi var iallafall pa en tävling, och Bill var med pa hästarna Lucas, Tara och Sleepy. Adele var med pa Lilly och jag pa Mandy, skitskoj :D Jag och Adele red tillsammans, eftersom Lilly som Adele red bara är fyra. Sa vi var med i en klass för unghästar, men vi hoppade samma hinder som de andra o sa. :)

Bill sa idag att han hade tänkt att jag skulle va med pa tävlingen pa söndag, med hästen 2colours! :) Sa jag skulle rida honom hela veckan, och även ta ut honom pa terrängbanan nan dag. Det var samma sorts tävling som i söndags, alltsa crosscountry. Sa grymt kul, yeey :D

Idag har det varit en lugn dag, inga ridlektioner bara nan som skulle komma och titta pa hästen Champion. Vi red ut ocksa, för att se till nagra hästar i hagar längre bort =galopp pa fälten. Sa himla mysigt, speciellt med stralande sol!

Ska försöka lägga upp nagra bilder här via Jennys dator, direkt fran kameran. Men det blir nog bara bilder fran idag :)

Hoppas ni har det jättebra! Puss / Cissi ♥

Pa väg till de andra hagarna. Adele pa Missy :)

Jenny pa Gipsy och haller även Missy medan Adele springer och kollar till hästarna :)

en otroligt fräsch bild tagen sittandes pa lilla Roger far avsluta inlägget :) Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0