BURR

Det blev inget zumbapass för oss ikv, skolan kunde inte fixa fram skivorna eller nåt sånt.
Tråkigt!
Men det blir nästa vecka istället :D

Idag har jag inte gjort ett piss efter att skolan sluta,
ni fattar inte hur gött det varit.
Fick skjuts av fritids till Harplinge,
behövde cykla hem min cykel eftersom den va
kvar hos Ida, Emma och Veronica sen igår.
Behövde en kväll för mig själv, alla tankar och för att bara slappna av.

Förlåt för att jag klagar, men jag måste faktiskt...
FYFAN VA KALLT DET ÄR.
Min nyblivna solbränna jag fick på Irland
kommer ju försvinna på nolltid om vädret fortsätter såhär :(

Förutom vädret, så saknar jag hela Irland väldigt mycket..
Jag längtar tillbaka varje dag, trots att det är
jätteskönt att va hemma hos alla igen.
Men jag va ju inte färdig där, jag hade så
mycket kvar att ge och så mycket kvar att upptäcka...!
Om jag får jobbet jag vill ha i sommar har jag inte tid att åka tillbaka i år,
men lätt att jag ska göra de så snart
jag har tid, och pengar!
Mitt älskade Irland.


Ace, dotterns förra tävlingshäst


Cushla, hästen som nästan sparka sönder knät på mig :p kändes som iaf! haha


Mina saknade bebisar!


"Min" häst, fina fina 2colours ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0