back to basics

jag vill inte jag ville inte jag vill inte :(
Intensiv-vecka med NV har jag framför mig och jag är inte ett dugg pepp.
Har inte varit i skolan på 6 veckor så kommer man tillbaka till de,
inte sådär jättekul kanske.

MEN
jag ska få träffa 09B igen som jag inte sett på huuur länge som helst!
Ååh vad jag saknar er ♥
Jag kom dock lite väl tidigt till skolan idag,
vi hade ingen mentorstund som ja trodde
så de blev datasalen med en gång :p
Jag gick upp sju men hade inte behövt gå upp förrän vid nio.. Surt.

Igår var jag iaf med den saknade pojken Fredrik ♥
han hämtade mig på station så körde vi till skolan
och lämnade alla mina feta väskor. ;)
Sen handlade vi inför kvällsmaten som han gjorde senare på kvällen,
vildsvinsstek med hasselbackspotatis och vitlökssås... MUMS

Till min besvikelse var Solsidan slut, jag som har velat se de så länge :(

Nu är inlägget snart alldeles för långt, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0