b i l d b o m b

Nu ni, nu jävlar. Jag har interneeeeet! :D så nu ska ni få världens fetaste bildbomb från mitt underbara Irland! :)
Titta och njuuuut ;)

Låt oss börja från början, den 27:e februari 2011....

Emma x2 på landvetter

haha, Alex & Emma på landvetter

Emma & Alex, på flyget från Sverige :)

min flygplansgranne, även kallad Emma :D

luuunch, äntligen! Var vrålhungrig så slängde i mig denna utsökta baguette på tåget till Mallow.
även fast det blåa fönsterglaset förstör bilden så ser man hur grönt och fint det är överallt!
framme! Kortet tag på Mallow Rail Station

mina stora, feta, tunga, hatade väskor....

en dålig bild  från första kvällen här. Ni fattar inte hur mycket jag frös....

Cushla, i väntan på att hans box skulle bli ren ;)

Kossornas inhägnad... Inte riktigt lika lerigt nu efter jag och Bill mockade rent den.... Ni ser den lilla vägen för min skottkärra, och alldeles intill mig (ser den inte på bilden) ligger den hatade brädan.


Fåren, som aldrig kan hålla tyst.

Deras söta lilla traktor, var ett tag sen man såg en sån :p plus att höbalarna är svarta! Det är även den tyska tjejen Jenny på bilden :)

Cola, en av alla tusen gånger man ser henne ligga o sova i solen :)

Aulie och Cola. I bakgrunden ser ni uteridbanan.

från mitt fönster. Ni fattar inte hur mycket jag hatar dom gässen. Gaaah bara skriker hela tiden och attackerade stackars Jenny igår. Usch!!

klockren bild på de underbara hundarna Harvey, Cola och Aulie!

Mandy!

den söta kalven jag tyckte om tills han sparka mig och försökte stångas :p

Mandy lastades i hästlastbilen inför huntingen :) Adele, från Frankrike, på bild.

innegården på huntingen. Detta var innan den började och alla blev bjudna på drinkar osv. Spydde nästan av min drink, så äcklig var den.

Precis innan huntingen började, och dom släppde alla hundar.

Adele på Mandy, och Bill på Lucas.

and here they come! Hundarna och deras "ledare" först

näst på tur va alla hästarna


Bill, till vänster




Shit, det tog lång tid! Minst tre timmar.. Men nu cpar blogg.se så bilderna som är tagna efter i onsdags får ni se senare eller imorgon :)

PUSS
Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0