aouch

jag vet att det var länge sen jag uppdaterade men har väntat pa min nya sladd. Fick den igar, men tror ni de hjälpte? ne. Nu har datorn börjat cpa igen sa ska in till Mallow idag och köpa kontaktsprej, hoppas pa att den funkar annars vet jag inte vad jag tar mig till!

När jag är inne i Mallow ska jag även till doktorn, Bill var jättesnäll och ringde o fixa tid till mig plus att han ordnat taxi :) sen sa han att doktorn var precis brevid datoraffären oxa där man antagligen kan köpa kontaktsprej, haha sa himla snällt att han kollat upp de at mig! Jag ska in och kolla min hand, eftersom den är svullen och gör ont sen jag och 2colours krashade in i hindret. Landade pa huvudet och sen gjorde en kullerbytta av nat slag sa jag vettefan hur jag gjorde illa handen men sa är det iallafall :p Den har inte blivit bla eller sa och det gör inte saaaa jätteont när man klämmer pa den, bara en del :p men tror inte den är bruten som tur är! Ev en spricka men far hoppas pa att det inte är de.

Lanar den tyska tjejen Jennys dator, drf jag inte har alla bokstäver, bara ä och ö. Men bättre de än att inte ha nan utav de tre sista! :)

Hoppas ni har det bra, jag har det trots min skadade hand. :) Rider som en galning och hoppar mer än vad jag nansin gjort innan :D Like like like!!

PUSS! / Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0