and here we go!



Shit va jag tänker på Irland när jag hör den här låten. Adele lyssnade mkt på den här musiken, love it!

Första skoldagen avklarad, seg men ändå slapp kan man väl sammanfatta den som. Första lektionen efter lunch, kemin, var inställd för Runar va sjuk och kommer va de imorgon oxå så vi satt i matsalen tills nästa lektion började och bara snackade på som bara den. Alla hade så mkt att berätta och man ville ju höra allting kul som hade hänt dom!

Hade fysiklektion och de va rätt segt.. Stor genomgång. Efter skolan drog jag med Rikard & Co till flygstaden, köpte vindruvor o lite så :) Sen hem och skriva ett brev till ev. sommarjobb. Hoppas hoppas! Hade varit perfekt, och perfekt för min lilla plånbok oxå ;)
Efter det drog jag hem till Ida, Veronica och Emma för att ha ett sent firande för Emmas 18-årsdag! Älskade tjejer, alltid så glada och man skrattar hur mkt som helst med er.

Nu ska jag göra lite saker som måste göras ikväll, annars kommer jag glömma av de :p
Sov gott!
Cissi ♥

Kommentarer
Postat av: Adele

hihihihi thanks =)

2011-03-28 @ 23:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0