a short one

snaaaaaaabbisinlägg, ska om ca 3 minuter ut i stallet igen och jobba. Idag ska jag rida 2colours, Henric, klippa gräset tror jag :p och hjälpa till pa lektionerna, ev. rida med. Dessutom maste det sista fältet som är kvar rensas fran de sista stenarna.... BORING. Det enda positiva med att plocka sten och klippa gräset och sa är att man blir brun for det är stralande solsken här. Men man blir väldigt varm da oxa..
Ikväll ska jag packa ihop i stort sett allting sa att det är klart imorgon, eftersom vi tänkte aka in till varan favoritpub min sista kväll här innan jag aker till Dublin pa fredag :) pa tal om Dublin, jag ska aka buss dit, i 4.5 timmar....! Fattar ni hur langtrakigt jag kommer ha de eller :( Fattar itne vrf jag inte kunde aka tag som jag gjorde när jag kom hit. Jaja är det vad equipeople vill sa.
Ha det bäst!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0