a day off

idag hade jag min lediga dag :) var helt klarvaken vid åttatiden ändå, så jag skypade lite med Fredrik. Efter det låg jag i sängen i två timmar eller nåt och lyssnade på den irländska musiken dom spelade igår, jag spelade nämligen in lite på min mobil. Så himla mysig musik, låg så gott och drömde mig bort :)

Vid elvatiden kom Jenny och Adele in för rast, och då gick jag upp och åt frukost med dom. Efter det var det dags att göra iordning sig, skulle in till Mallow. Taxin kom och hämtade mig, och jag förstod allt han sa den här gången! Var ju inte samma taxichaufför och den här var en aning tydligare, men ändå. :) Han släppte av mig vid datoraffären där jag köpte ett usb, så att jag kunde sätta de i datorn så koppla de mig till internet. Perfect!
Han i datoraffären var jättetrevlig, han hade haft en flickvän i Sverige, så han hade varit mycket i Stockholm och han sa att Stockholm och Sverige var väldigt fint på sommaren. Jag kunde inte annat än hålla med :D

Jag strövade runt på Mallows gator, köpte två par örhängen och en jättefin tröja! Eller jag tror det är en tröja, typ tunika kanske. :) Laddade på min mobil också eftersom pengarna var slut, blev en hel del ringande när jag inte kunde skypa. Tillslut så började jag få långtråkigt, hade sett de mesta och kände att de var dags att åka hem innan jag spenderade ännu mer pengar. ;)

Nu har tillslut Adele och Jenny kommit in igen, de hade ridit ut en lång runda så de var lite sena. Jag hjälpte dom att fodra och snackade lite med Bill, och nu har vi fått fyr i datan och sitter här med våra kära datorer, hehe. Blir käk om en timme, kyckling och nåt mer. Ris kanske :)




Jenny med några utav lammen. Och det ser värre ut än det är, jag lovar. Det orange-röda lammen har i pälsen är desinfektionsmedel, inte blod som jag trodde först :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0