sweet

Wow, jag har överlevt.
Än så länge.
Men allt har rullat på rätt bra ändå,
känner mig nästan helt redo
inför 4 prov imorgon.
Tur att vi har musik på eftermiddagen,
så man får slappna av lite :)

Imorgon åker jag äntligen hem!
Har inte varit hemma sen
annandag jul,
och jag längtar hem jättemycket.
Blir en mini-långhelg hemma,
ska till tandläkaren på måndag
så åker inte till skolan förrän
senare på eftermiddagen.
Skönt :)

tisdag kommer förhoppningsvis
mitt älskade mongo hit,
inte bestämt ännu
men jag hoppas!
torsdag/fredag nästa vecka
så kommer mina björnbröder
AK och Viktor hit :)
Japp, ni är björnar. Eller åtminstone
SOM björnar ;)
Lite partaj ska självklart planeras in,
annars får de nog bli en tripp
till Halmstad city o lite så.
Perfekt vecka framför mig,
som börjar redan imorn!
Grrrrrrrreeeaaat!
(frosties♥)

Ska fortsätta mitt pluggande!
Pusspuss / Cissi ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0