SJ= Sega Jävlar

Jag gillar INTE när...
  1. Tåget är försenat
  2. Tåget står på station i tjugo minuter men ingen får gå på
  3. Tåget åker IVÄG
  4. Tåget kommer tillbaka en kvart senare
  5. Tåget har bara en broms så tåget kan inte köra i full fart
  6. Tåget måste stanna för andra tåg hela ***** tiden
  7. Tåget är försenat 1h 10 minuter
  8. Tåget har en jobbig medpassagerare precis brevid mig
  9. Tåget gör att jag missar bussen till skolan
Jag hatar tåg.
Resan ner till Halmstad skulle tagit
2h 45 min.
5h tar det istället för SJ att transportera
lilla mig ner till Halmstad.
Hade det inte varit för Madde,
som åkte senare bussen till skolan med mig,
så hade jag kokat av ilska ännu.

Så jag är faktiskt glad nu,
lite iaf ;)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0