pulkor är underskattade!

Sammanlagt
3 pulkor
5 pulkaåkare
3 longerlinor
1 bil
massor av snö
=
helt jävla awesome.

Det var något av det roligaste på länge.
Man slog sig, man fick snö överallt,
man fick ont i armarna,
man fick snö i ögonen,
man såg ingenting.

Men ändå, shit.
Vi skrattade så vi höll på o dö.
Jag åkte snövallen,
Matilda åkte i snövallen,
3 st åkte samtidigt,
Vi åkte upp i skogen o tillbaka,
Ztephanie blev överkörd av mig hela tiden,
Elin höll på o åka av på gruset
och stackars Rikard blev tvingad att
vara med, åka pulka, köra bilen och stå ut med oss. ;)
Underbart kul!


Hinner inte skriva så mycket mer!
Måste hålla koll på tiden så jag inte missar bussen :)
Ska in till Halmstad och bowla,
med Fredrik, Jonte, Niklas och Pernilla.
De va grymt längesen jag bowla så
de ska bli riktigt kul! :)

ha en toppen fortsättning på lördagkvällen :)
sista jobbdagen för mig imorgon, skönt!
Puss / Cissi ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0