päronsaft åt folket ;)

Lyckades stänga av alarmet i sömnen
inatt, vilket resulterade i
en sovmorgon. Inte så lång,
som tur va ;) Hann precis
med till skolan (y)

Diggar att man måste bevisa för läraren
att han har fel svar i instuderingsfrågorna,
eftersom han vägrar ge med sig.
Jaja, VI kan ju får grej iallafall ;)

Har pluggat stenhårt (helt ärligt faktiskt!)
inför engelskaprovet imorgon,
så nu kan jag med
gott samvete ha en ledig
kväll med 13 fina tjejer :)
Har en känsla av att jag har
en galen kväll framför mig,
så nu taggar vi till tusen!
Först fyller man magen med
hemmagjord tacogratäng,
innan man går in på päronsaften.
Underbart!

Ha en awesome torsdagkväll,
för det vet jag att iallafall jag kommer ha :)
Puss! / Cissi ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0