Känn dig som hemmaaaaa

Har hunnit ha musiklektion,
åka buss, tåg och lite mer tåg,
käka, se Sverige kämpa mot
Frankrike i handboll
(så jävla bra va dom!
men tyvärr vann Frankrike.)
så nu sitter jag här i mitt
saknade rum framför min
saknade dator och njuter :)

Var som sagt på möte om
praktiken idag, och vet ni vad..
Jag och Irland-tjejorna flyger till Dublin,
och mellanlandar i FRANKFURT.
Typ en av europas största flygplatser,
vi kommer inte hitta nånstans :S

Efter det väntar minst 4 timmars
bussresa (om jag gissat rätt)
till Mallow innan jag är
framme hos familjen...
Kul!
Jaja man får se det från den ljusa sidan,
jag kommer ju iallafall dit! :)

Nu väntar en hemmakväll med familjen,
innan jag ska ha lite kvalitetstid med min säng ;)
Ha det bäst! Puss / Cissi ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0