Jag känner mig så pepp just nu! Inte.

Jag får skylla mig själv för att jag tog
en i stort sett ledig helg.
Nu sitter jag är med plugg upp
till hårfästet med motivationen 0.
Har precis skrivit klart "uppsatsen"
om osteochondros (jag vet, bara namnet är jobbigt!)
och nu är det bara ledinflammationer kvar.
*glädjeskutt* ...

FÖRUTOM allt detta, så har jag även denna vecka
20 jobbiga instuderingsfrågor till imorgonbitt (noll avklarade)
1 powerpoint om osteochondros och ledinflammationer att göra
G-prov i geologi=stenar. Provet är på g-nivå men g-nivån ligger på VG+, minst.
G-prov i djurkunskap, maaaaaassa sjukdomar och skador på häst
G-prov i ridlära
VG/MVG-prov i ridlära
Känner att detta är lite som rysk roulette,
du har bara jävligt mycket tur om du klarar det.

På allt detta elände har jag dessutom
volleyboll ikväll = 1,5 pluggtimmar käpprätt åt helvete.
JAG KÄNNER MIG SÅ PEPP JUST NU. Inte.

Måste fortsätta skriva om ledinflammationer nu,
så jag blir kvar nån gång.
Börjar få ont i huvudet, datorns ljus
är jättekonstigt så jag ser helt konstigt.
Kanske är de som får mig såhär?
Knappast, men kan ju alltid hoppas..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0